понеділок, 14 листопада 2011 р.

Вінні-Пух


Настя Рубцова розповідає про свою улюблену іграшку, ведмедика Вінні!

"Декілька років тому я дивилась мультик, який називася "Вінні - пух". Я дуже полюбила цей персонаж. Після того мені мама купила цю іграшку,я іі називаю Вінні. Ця іграшка дуже мила, і у неі дуже ніжні кольори. У мого Вінні є найкращій друг Пятачок, вони ніколи не розлучаються. Я дуже часто бавлюся нею, і навіть буває, що я з нею сплю. Це сама найулюбленіша моя іграшка, мій Вінні !!!"

Настя готова дати відповіді на ваші запитання у коментарях:)

5 коментарів:

  1. Настя, Вінні насправді дуже класний! Я також трошки Вінні, бо дуже люблю солодощі. А ти, Настя, також трошки Вінні? )))
    Динка Галчонок, трошки Вінні

    ВідповістиВидалити
  2. Звичайно, я теж Вінні!!! Я люблю солодощі: цукорки, печенько і тортики.
    А найбільше я люблю сухарики і чіпси.
    А ше я люблю дружити з іншими друзями, теж як Вінні Пух. Я сьогодні малювала ВінніПуха і його друга П"ятачка!
    Настя

    ВідповістиВидалити
  3. І я цукорки, печенько і тортики люблю дуже! І від сухариків з чіпсами не відмовлюсь! А ти які, Настя, більше цукорки любиш, карамельки чи шоколадні?
    Дуже цікаво буде на малюнок твій подивитись. Покажеш? )))
    Динка Галчонок, з любов`ю

    ВідповістиВидалити
  4. я постараюсь зробити малюнок
    Рубцова Настя

    ВідповістиВидалити