понеділок, 5 грудня 2011 р.

Ведмедик Діани та Зайчик Оленки


Діана Березова та Оленка Сливинська, учениці 3-Б класу, діляться сьогодні з нами своїми розповідями про улюблені іграшки:

"У мене дуже багато іграшок: і слоники, жабки, песики, бджілки і різні ляльки Барбі. Але найбільше я люблю плюшевого ведмедика. Його подарувала мені моя бабуся Лідія, коли мені було чотири роки. Назвала я його Боня. У ведмедика світло-коричневе хутро, а мордочка його завжди усміхнена. Очка у нього кругленькі, немов намистинки. Червоний язичок трохи висунутий з рота, ніби він просить меду. Коли я була маленькою, то завжди лягала з ним спати, та навіть, зараз, інколи хочеться його обійняти."
 Про ведмедика Боню розказала Діана Березова


" Моя улюблена іграшка - Зайчик, якого подарувала мені мама. Це кумедний Зайчик з рожевим носиком, маленькими очками та куцим хвостиком. Якщо я кудись їду, то беру його із собою. Мені з ним дуже весело. Він мій найкращий друг. Я з ним дуже люблю засинати, бо він пухнастий-пухнастий, аж очка не видно!"
Про Зайчика розказала Оленка Сливинська

25 коментарів:

  1. Дівчатка ,нам дуже сподобались ваші розповіді!
    Учні 3-А класу

    ВідповістиВидалити
  2. Ні, Віктор, ви помиляєтесь! Діти складали розповідь у школі:) І не тільки ці дівчатка приносили свої іграшки і розповідали про них. Потім вдома записали на папері, принесли до школи. Помилки виправила їм я, їхня вчителька інформатики, це - правда. І я допомогла ці розповіді опублікувати у блозі. Сьогодні на уроці ми їх читали та обговорювали з іншими дітьми. І, між іншим, зовсім не проти, якщо мами долучаться до проекту і допоможуть нам розповіді складати і малюнки оформляти. Ми цьому дуже-дуже раді будемо!

    ВідповістиВидалити
  3. Березова Діана6 грудня 2011 р. о 18:04

    Всім дуже дякую за те що прочитали мою розповідь про ведмедика Боню.

    ВідповістиВидалити
  4. Діаночка, і ми тобі дякуємо! Чекаємо на твої майбутні дописи!

    ВідповістиВидалити
  5. Березова Діана6 грудня 2011 р. о 18:22

    Віктор!Розповідь писала Я сама.

    ВідповістиВидалити
  6. марта василькевич6 грудня 2011 р. о 20:39

    ти маленька молодчинка!!!!!!!!!!!!!!!!

    ВідповістиВидалити
  7. Березова Діана6 грудня 2011 р. о 22:09

    Марта!Дякую тобі за коментар.

    ВідповістиВидалити
  8. тоді вдячні за таких вчителів!!!

    ВідповістиВидалити
  9. Дякуємо Вам, Віктор, за добрі слова!:) Заходьте ще на наш блог. Сподіваємось, що тут буде багато цікавих дописів;)

    ВідповістиВидалити
  10. Березова Діана7 грудня 2011 р. о 08:09

    Так Віктор!У нас дуже хороша вчителька з інформатики,вона нам завжди допомагає!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ВідповістиВидалити
  11. Денис Заставний7 грудня 2011 р. о 09:40

    діана мені дуже сподобався твій медведик.

    ВідповістиВидалити
  12. Березова Діана7 грудня 2011 р. о 09:42

    дякую тобі Денис!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ВідповістиВидалити
  13. Діаночка ти молодець!Дуже цікава розповідь,мені аж захотілось познайомитись з твоїм ведмедиком.

    ВідповістиВидалити
  14. Оленка, нам зайчик сподобався!!! І розповідь про нього
    Твої друзі з 3-А класу

    ВідповістиВидалити
  15. Березова Діана7 грудня 2011 р. о 15:40

    дуже рада що тобі Ірина сподобалась моя розповідь про ведмедика Боню,приїзди до мене в гості,познайомлю тебе з ним!

    ВідповістиВидалити
  16. Дівчата, Оленка і Діана мені ваші іграшки сподобалися.
    Ваша подруга Юля.

    ВідповістиВидалити
  17. Березова Діана7 грудня 2011 р. о 16:55

    юлічка!!!! дякую тобі за коментар!!!!

    ВідповістиВидалити
  18. Оленко мені дуже сподобався твій ослик


    3-Б

    ВідповістиВидалити
  19. Оленко мені дуже сподобався твій ослик

    3-Б

    ВідповістиВидалити
  20. Оленко мені дуже сподобався твій ослик.



    3-Б

    ВідповістиВидалити
  21. Діана Березова12 грудня 2011 р. о 18:56

    Маша дякую тобі за те що прочитала мою розповідь!!!!!

    ВідповістиВидалити
  22. Діаночка!Твій ведмедик Боня дуже чарівний.А розповідь дуже гарна.Ти молодець!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ВідповістиВидалити
  23. Діана Березова13 грудня 2011 р. о 18:47

    Мар*яна! дуже дякую тобі!!!!!

    ВідповістиВидалити