суботу, 3 грудня 2011 р.

Юля і її песик Бублик

Це - Юля Ганас, учениця  3-Б класу, вона розповідає про свою улюблену іграшку:
"У мене є дуже багато іграшок. Але моя улюблена іграшка - песик. Його звати Бублик. Він у мене ще з самого-самого дитинства. Його зовнішність дуже приваблива. Він неймовірно милий.  Ми з Бубликом ходимо часто разом гуляти. Нам дуже весело. Навіть, коли я лягаю спати, мій песик завжди зі мною. Адже, коли Бублик поруч - мені нічого не страшно. Я дуже люблю свою іграшку. Бублик - мій найкращий друг."

31 коментар:

  1. Привіт,Юля!
    Мені дуже сподобалась твоя собачка.
    Я теж хотів таку мати.

    ВідповістиВидалити
  2. Юля мала качку,
    Поміняла її на собачку.
    Спекла вона їй періжок
    І думала назвати Пампушок
    але періжок закрутився в вузлик
    І песика назвали Бублик

    ВідповістиВидалити
  3. Загадка
    Лежить-мовчить,
    Підійдеш-заворчить.
    Хто до хазяїна йде,
    Він знати дає?

    ВідповістиВидалити
  4. Вау!!!!Який песик,справжній "бублик".Юля,а де ти його тримаєш?Спати не заважає?

    ВідповістиВидалити
  5. Юля,я теж маю песика і незнаю,як його назвати.
    Підкажи мені.
    Чека відповіді.
    Леся

    ВідповістиВидалити
  6. Дорогі друзі!!! Мені дуже приємно читати ваші коментарі!!! Я так рада! Максим, відгадка до твоєї загадки - песик! Мар"яна, яйого тримаю біля подушки. Він зовсім не заважає мені! Леся, а песика можна назвати Тарзан! У мене колись песик так називався.

    Ваша Юля Ганас

    ВідповістиВидалити
  7. Юля,дякую за підказку.Я так і назву свою собачку.Моєму братику це ім"я "Тарзанчик" теж сподобалася.Думаю,що будемо спілкуватися.Бувай.

    ВідповістиВидалити
  8. Юля,ти відгадала правильно мою загадку.

    ВідповістиВидалити
  9. Юлічка!!!! Дякую тобі,що мені відповіла.Чекаю, ще чогось цікавого про твого песика.

    ВідповістиВидалити
  10. Привіт!Юля твоя розповідь про песика Бублика мені сподолбалася, він дуже милий.

    ВідповістиВидалити
  11. Березова Діана7 грудня 2011 р. о 17:01

    Юлічка твій песик-Бублик дуже красивий!а твоя розповідь цікава!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ВідповістиВидалити
  12. Дякую,щоти Діана читала про мого песика

    ВідповістиВидалити
  13. Максим,твоя загадка була дуже легкою

    ВідповістиВидалити
  14. Юля,ти клас!!!!!!!!
    Можна ,я ще загадку тобі напишу.

    ВідповістиВидалити
  15. Максим,я готова відгадати твою загадку

    ВідповістиВидалити
  16. Юля,відгадуй.
    Вушка,хвостик,мокрий ніс...
    Хто нам кісточку приніс?

    ВідповістиВидалити
  17. Юлічка,у твого песика кумедна кличка,але мені сподобалась.

    ВідповістиВидалити
  18. Юля ,ти б хотіла мати справжнього песика????

    ВідповістиВидалити
  19. Анонім, песика я назвала бо він нагадує мені бублик.

    ВідповістиВидалити
  20. Максим,на твою загадку,я даю відповідь-песик.

    ВідповістиВидалити
  21. Максим,я звичайно хотіла мати справжнього песика.

    ВідповістиВидалити
  22. Юля,мій песик дуже добре відзивається на кличку
    Тарзан.Дякую!!!!!!

    ВідповістиВидалити
  23. Дякую !!!! Друзі за ваші коментарі.

    ВідповістиВидалити
  24. Юлічка,у зимову пору ти з "Бубликом" ходиш на рогулки.

    ВідповістиВидалити
  25. Юля,я забула запитати ,чи ти маєш для свого песика речі на прогулянку.

    ВідповістиВидалити
  26. Оля,так я маю.Вдіваю свого песика"Бублика", як ми йдемо гуляти.

    ВідповістиВидалити
  27. Юля,я Миколаю написав листа і попросив песика,обов"язково назву його "Бублик".

    ВідповістиВидалити
  28. Максим,мені приємно ,що ти назвеш свого песика
    "Бублик"

    ВідповістиВидалити
  29. Юлічка,до тебе приходив Св"ятий Миколай?

    ВідповістиВидалити
  30. Оля,так приходив до мене Миколай і ще до мого песика "Бублика"

    ВідповістиВидалити