пʼятницю, 18 листопада 2011 р.

Найкраща іграшка Оленки


Моя найкраща іграшка.
Моя найкраща іграшка ослик, бо він є наймилішим і найгарнішим з усіх моїх іграшок. Ця іграшка в мене з першого року мого життя. Мені його подарувала хресна мама.
Мій ослик сіренький, його животик білий, очі карі та чорна гривка. Вушка в нього зовні сірі, а всередині – білі.
Я завжди за ним доглядаю, щоб він був чистим та охайним.
Я дуже люблю з ним бавитись, часто з ним гуляю.
Моєму братику Максимку і сестричці Мартусі він теж подобається.
Тому ми часто бавимося разом.
А також я люблю з ним засинати. Разом з ним мені здається, що я в світі чарівних іграшок.
Ось такий мій ослик!

Цей допис підготувала Оленка Терналь. Вона готова відпівісти на ваші запитання у коментарях, їй дуже цікава ваша думка про її улюблену іграшку.


10 коментарів:

  1. Оленко! Твій ослик, дійсно, дуже милий. А ти чудово навчилась писати описи. Добре описала свою улюблену іграшку до деталей. А в які ігри ви в сім'ї найбільше полюбляєте гратись?

    ВідповістиВидалити
  2. Дякую за приємний коментар. Ми із сім`єю любимо складати пазли. Оленка Терналь.

    ВідповістиВидалити
  3. Оленка, рада твоїм успіхам!!!:)

    Тетяна Георгіївна

    ВідповістиВидалити
  4. Дякую! Оленка Терналь.

    ВідповістиВидалити
  5. Оленко, відразу видно, що ви з Осликом - давні друзі! І добре, що Ослик твій до всієї сім`ї дружній! А то знаєш, які вперті ослики бувають: з тим вони дружать, а з тим не хочуть! ))) А з мамою-татком він бавиться?
    Динка Галчонок

    ВідповістиВидалити
  6. Він не такий як всі, він особливий. Тому ми всі його любимо і з ним бавимося.
    Оленка Терналь

    ВідповістиВидалити
  7. Нехай щастить особливому Ослику і тобі, Оленко!
    Динка Галчонок, з любов`ю

    ВідповістиВидалити
  8. Дуже дякую. А яка у Вас любима іграшка?
    Оленка Терналь.

    ВідповістиВидалити
  9. Олена в тебе такий гарний ослик .

    ВідповістиВидалити
  10. Щиро дякую! А яка у вас улюблена іграшка?
    Терналь олена

    ВідповістиВидалити