понеділок, 14 листопада 2011 р.

Динозавр Діно


Діма Кузнецов приніс сьогодні до класу свою улюблену іграшку динозаврика Діно. Ось як Діма розповідає про Діно:
"В мене є улюблена іграшка.Мені її подарував багато років тому дідусь, коли ми їздили до нього відпочивати на море. Це маленький зелений динозаврик на ім'я Діно. Він сподобався мені як тільки я його побачив, і з тих пір я завжди з ним сплю уночі, а вдень бавлюсь."

Якщо ви хочете запитати Діму про Діно, то це можна зробити, залишивши коментар до цього допису. Діма охоче дасть відповідь на усі запитання!

5 коментарів:

  1. Діма, мені теж дуже сподобався твій динозаврик. Чи не виникало у тебе бажання дізнатись, чому зникли динозаври, як поживалось їм раніше з енциклопедій, Інтернету?

    ВідповістиВидалити
  2. А я сьогодні зробив ще одного динозаврика з пластиліну!
    Я дуже хочу дізнатись більше про динозаврів. Я думаю, що вони зникли тому, що настав Ледніковий період. Так?
    Дякую Вам за те, що Діно сподобався.

    Діма Кузнецов

    ВідповістиВидалити
  3. Діма, сподіваюсь на сторінках блогу побачити ще й пластилінові іграшки. Тетяна Георгіївна неодмінно нам їх покаже.
    Так чудово, що ти обізнаний і про ті часи, коли жили динозаври на нашій планеті.
    Я не фахівець в історичних питанням і не можу стверджувати, що саме із-за Льодникового періоду зникло багато тварин. Але науковці кажуть, що саме так і було.
    Думаю, твою бажання до пізнання нового принесуть тобі велику користь.

    ВідповістиВидалити
  4. Динозаври не всі вимерли, ні! Дехто з них на іграшкових перетворились. Багато іграшкових динозаврів у магазинах живуть іграшкових. А от Діно пощастило!
    Діма, ви з Діно дуже схожі! )))
    Пластиліновий Діно у повний зріст - просто супер вийшов!

    ВідповістиВидалити
  5. діма у чому тобі тя іграшку саме ту вибрав гайк іванян

    ВідповістиВидалити