суботу, 3 грудня 2011 р.

Улюблені іграшки учнів 3-Б класу

До нашого проекту долучилися діти 3-Б класу СЗШ №77 м.Львова. Сьогодні вони поділяться з нами розповідями про свої улюблені іграшки.

Качечка Каня 
Моя улюбдена іграшка качечка Каня. Вона мені дуже подобається, тому я з нею граюся, сплю. В неї голубі очка, коричневі крила, білий тулуб та голова. Вона подобається усім у нашій сім'ї. Я її деколи вожу у село. У селі я з нею гуляю ,катаюсь на гойдалці. Ми іноді бавимось з Канею усією сім'єю!

Підготувала  Хима Софія


На фото Софійка і Марта зі своїми улюбленими іграшками


Марта і Топа

У мене є іграшка, з якою я люблю бавитись. Це собачка, яку звати Топа. Вона є гарною ф яскравою. У неї червоні вуха, хвіст і ніс, білі лапки і чорні очка. Я дуже люблю з нею гратись. Я уявляю, що Топа - мій справжній собачка, а я його хазяйка.

Розповідь підготувала Теплицка Марта

5 коментарів:

  1. Софійка і Марта, ваші іграшки чудові!
    учні 3-А класу

    ВідповістиВидалити
  2. Софійка і Марта ,мені подобаються ваші іграшки.
    Ваша подруга Юля.

    ВідповістиВидалити
  3. Софiйка сонечко моэ маленьке iграшка дуже-дуже гарна...!
    Сестричка)

    Мартусь ти також молодець...!

    ВідповістиВидалити
  4. Дівчатка-молодці,іграшки теж гарні.

    ВідповістиВидалити
  5. Софійка і Марта Ви чудові і ваші іграшки теж.

    ВідповістиВидалити